pondělí 18. srpna 2008

Ctvrtek 7.8.

Mela bych mit volno, ale protoze vsichni ostatni pracuji, zaridila jsem si tzv. pick-up shift, to znamena, ze kdyz ma clovek volno, muze si domluvit praci na jinem oddeleni hotelu, kde jim treba chybi lidi. Pomahala jsem v restauraci Primrose, uklizela a prostirala jsem stoly. Oproti switchboardu to byla docela zmena, clovek se na to nemusel tak soustredit a taky se protahne. Krome toho tady pracuje moje byvala spolubydlici Christiane, tak jsme docela pokecaly pri lesteni sklenicek. Tresnicka na dortu byla, ze kdyz odesel posledni host, vsichni jsme se kolektivne pustili do svedskych stolu, ktere zbyly.
Odpoledne tak jsem cekala az Kapy skonci a pak jsme zajeli do mesta. Chteli jsme zajit na lodicky, protoze na ne mame jako zamestnanci velkou slevu, ale bohuzel jsme az na miste zjistili, ze si na to musime prinest nejaky specialni papir z personalniho. Tak snad to vyjde jindy. Ja jsem sla s Kapym do bazenu a do fitka, bylo to moc fajn.

Žádné komentáře: