pátek 1. srpna 2008

Patek 1.8.

Vzbudila jsem se celkem pozde, asi v pul jedenacte. Hned jsem se sla zeptat na svuj rozpis prace, ale zatim ho nevytvorili, takze mam dnes volno. Hotel Rimrock dnes slavi patnactiny, takze byla na poledne naplanovana grilovacka pro zamestnance. Kvuli spatnemu pocasi se bohuzel oslava presunula dovnitr, ale i tak byl obed skvely: grilovana masa, klobasy, salaty, zmrzlina, dort... No parada. Taky mi personalistka rekla, ze ma Kapy prijit na pohovor. Bohuzel to dnes uz nestihl, tak se domluvili na pondeli. Moc doufam, ze ho taky vezmou. Pani, ktera ma na starosti ubytovani, mi rikala, ze je to dost pravdepodobne a ze pro nas ma volny pokoj, ze bychom jako manzele mohli bydlet spolu. Evza dostala mail, ze ji take vzali a za ma nastoupit v utery. Evza, Mira a Kapy planuji na vikend vylet do narodniho parku Jasper, ja stale cekem na rozpis sluzeb.

Žádné komentáře: