pondělí 18. srpna 2008

Streda 6.8.

Kapy s Mirou pracuji od rana v pradelne, krome nich je tam jeden hloupy Cinan a nejaky Polak, obcas se tam objevi usmevava mlada Kanadanka Jennifer, ktera od nich pomalu chyta cestinu. Kluci uz ji naucili "Ahoj", "Jak se mas? " a "Pomuzu ti."
Ja jsem dneska mela volno, tak jsem se sla projit k rece a potkala jsem tam bandu Cechu, co jeli na vodu do Canmore a vzali me s sebou. Bylo to nadherny, celou dobu to vypadalo jak na pohlednici... Na lodi, kde jsem jela já, ještě jela rodinka se dvěma malými dětmi: jednomu byly 2 roky, druhému 3 měsíce. No, nevím, co by dělali, kdyby se s nimi cvakli... Voda měla celkem proud a byla dost studená. Ale bylo to nádherné.
Mira s Evzou si zaridili na odpoledne nejaky prescas, protoze za prescasy se dostava 1,5 nasobek mzdy. Odpoledne jsme sli s Kapym do bazenu a do fitka.